loading...
مهربون
محمد بازدید : 6 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
من به بارونا سپردم...
به خیابونا سپردم...
که مواظب توئه دیونه باشن...
به خود خدا سپردم...
به همه دنیا سپردم...
که هوای عشق من رو داشته باشن...
که مواطب توئه دیونه باشن...
پیامک های عاشقانه
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد
غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد
شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی
دعا کنید بیاید مسافری که نیامد
جملات عاشقانه
بنام باور دلم
بنام پاک بازان عشق
بنام هستی ساز بهانه دیدار
بنام انکه در سرا پرده، روشنی بخش است
بنام باورم
بنام تو که هستی من شدی
بنام تو که زندگی آموختی، پاک بازی هم عالمی دارد
بنام همه ای خوبی ها
اس ام اس های عاشقانه
گفت که پای رفتن نداره!
راست گفت :بهترازمن راکه دیدباسررفت.........
به درم اصلا واسم مهم نیست
گفتم که بدونه!
متن های عاشقانه
تاخدا بنده نوازاست به خلقش چه نیاز..
مى کشم نازیکى تابه همه ناز کنم...
فقط "خدا "را دارم وبس!!!
جملات زیبای عاشقانه
مات شدم
هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود
این وسط فقط یک دل بود
عاشقانه ها
حکیمه دس وم نزه درد ها ده قلبم
دوسکم هیشتم و رت وا کے بگردم
تک و تنیا منمه همدمے نارم
خوم دونم دردم چینه علاجے نارم...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 1,970